با ما در تماس باشید: 26701105-021

منو

صفحه اصلی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

 

دپارتمان زبان  ALC، دوره های زبان آلمانی خود را به صورت نیمه گروهی و بر پایه متد به روز  (Menschen) برگزار مینماید.

در طول هر ترم از این دوره زبان آموزان دو جلسه ی سه ساعته در هفته در کلاس شرکت خواهند کرد.

با توجه به نیمه گروهی بودن کلاس ها و تعداد پایین زبان آموزان در کلاس و مجرب بودن اساتید فرآیند یادگیری با سرعت قابل قبولی پیش خواهد رفت. برای اطمینان بخشی به علاقه مندان به این زبان، موسسه ALC یک جلسه ی رایگان برای بررسی کیفیت کلاس ها برای زبان آموزان در نظر خواهد گرفت.

 

چرا آموزش زبان آلمانی در دپارتمان ALC؟

دپارتمان آموزشی زبان آلمانی ALC ، مفتخر به ارائه ی دوره های خصوصی و گروهی، با بهره گیری از اساتید حرفه ای در امر آموزش میباشد.

 

 

چرا کتاب Menschen ؟

گروه هدف کتاب Menschen بزرگسالان بالای ۱۶ سال می باشد و برای آزمون ZD آلمانی طراحی شده است که بتواند زبان آموزان را تا سطوح B1 برساند. کلیه کتاب ها به صورت کامل به زبان آلمانیاست.

کتاب Menschen بر خلاف دیگر کتاب های آموزش زبان آلمانی بر روی اصطلاحات مسافرتی و سطحی توجه ندارد و بیشتر بر روی زبان آلمانی تمرکز دارد که ممکن است در محیط های کاری وتجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر نکات مفید این کتاب استفاده از تصاویر بسیار زیاد و مرتبط ، تلفیق اینترنت و رسانه های دیجیتال در فرآیند یادگیری ، بهبود مهارت یادگیری انفرادی ، ارتباط تصاویر و کلمات برای یاد آوری بهتر ، ارائه نکات یادگیری ،موضوعات و مفاهیمی که باعث توجه زبان آموزان شود.

 

آشنایی بیشتر با آزمون های بین المللی

آزمون ایلتس (IELTS) مخفف International English Language Testing Systemبه معنای نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان آزمونی استاندارد ، بین المللی و با فرمت بریتانیایی در سراسر دنیا با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می گردد.این آزمون که از اعتباری بین المللی برخوردار می باشد معیاری است برای سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاص متقاضی ادامه تحصیل ، کار و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان.

آزمون زبان آزمون IELTS