با ما در تماس باشید: 10 98 89 22 - 09 98 89 22-021

منو

صفحه اصلی

انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری

مشتری مداری

 

انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری

آموزشگاه زبان ALC  دوره هایی برای عزیزانی که حیطه کاریشان نیازمند به ارتباط با مشتریان انگلیسی زبان خود است طراحی و به عمل آورده است.

این دوره برای چه کسانی مفید و موثر است ؟

  • افرادی که ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری دارند (هتل ها و …)
  • افرادی که در دپارتمان های  فروش مشغول به کارند
  • افرادی که زمینه کاریشان بین المللی است (سفارت ها ..)
  • افرادی که در کارهایی چون صادرات و واردات مشغول به کارند.

 

ارتباط و پذیرایی از مهمانان خارجی

نیازمند داشتن مهارت های زبانی و آشنایی با لغات و اصطلاحات پر کاربرد است, این دوره

انگلیسی برای ارتباط و پذیرایی از مهمانان خارجی

نه تنها در برگیرنده آموزش لغات و اصطلاحات پر کاربرد است

بلکه زبان آموزان عزیز را به طور کامل با نحوه استفاده و تکنیک های مرتبط به زبان انگلیسی در محیط تجاری آشنا می کند.

 

ویژگی های دوره انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری

  1. اصول اولیه خدمات مشتریان
  2. آمادگی برای ارتباط حضوری
  3. آموزش اصطلاحات کاربردی در این حیطه
  4. آموزش تکنیک های ضروری را برای مکالمه و برقراری ارتباطات کاری

↵در خواست مشاوره رایگان

 

مشتری مداری

 

 

موضوعات آموزش در دوره های انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری در آموزشگاه زبان ALC

در این دوره با توجه به نیاز اصلی افراد شاغل در این حیطه به مهارت مکالمه (گفتاری , Speaking) نگاه ویژه ای خواهد شد

تا زبان آموزان عزیز بتوانند به راحتی و بدون استرس و نگرانی در امور روزمره انگلیسی خود موفق باشند

 

نحوه برگزاری دوره انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری

  • تعداد جلسات : ۱۸
  • نوع کلاس : خصوصی و نیمه گروهی
  • مهارت تدریس شده : Reading, writing, listening, Speaking
  • سطح پیش نیاز : intermediate

 

⇐شماره تماس جهت مشاوره رایگان و نحوه ثبت نام

۰۹ ۹۸ ۸۹ ۲۲ – ۰۲۱ 
۱۰ ۹۸ ۸۹ ۲۲ – ۰۲۱

 


آزمون زبان آزمون IELTS