با ما در تماس باشید: 26701105-021

منو

صفحه اصلی

مکالمه انگلیسی / مکالمه بزرگسالان / موسسه زبان های خارجی ALC

مکالمه فشرده

برای آن دسته از افرادی كه با محدودیت زمانی مواجهند ، حضور در دوره های فشرده آموزش زبان انگلیسی توصيه می شود.در دوره های فشرده مکالمه زبان انگلیسی جلسات به صورت یک روز در میان در بازه های یک ساعت و نیمی برگزار می گردند.کلاس های فشرده زبان انگلیسی به صورت دوره آموزشی تعریف گردیده است که در هر دوره ۳ ماهه یک سطح آموزشی تدریس خواهد شد. برای افزایش بازدهی کلاس های فشرده مکالمه زبان انگلیسی در طول دوره برای زبان آموزان کلاس های بحث آزاد و مکالمه با فیلم به صورت رایگان برگزار میگردد تا فرصتی مناسب برای استفاده کاربردی از مطالب آموخته شده برای زبان آموز فراهم شود.
درخواست مشاوره رایگانسوالات متداول
conversation-alc (1)

conversation-alc (1)

مکالمه نیمه فشرده (ویژه افراد شاغل)

شرکت در این دوره به افراد شاغل که زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های ترمیک را ندارند، توصیه می‌گردد. در این دوره، پیشرفت مکالمه زبان آموزان از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. متد آموزشی مکالمه بزرگسالان بر پایه جدید ترین کتاب‌های جکسی ریچاردز به نام Four Corners می‌باشد. (سوابق Jack C Richards) پس از سپری کردن ۴ دوره با متد آموزشی Four Corners، شما می‌توانید مکالمه روانی داشته باشید.
درخواست مشاوره رایگانثبت نام آنلاین

با ما تماس بگیرید


مکالمه پیشرفته

شرکت در این دوره به زبان آموزانی توصیه می‌گردد که پس از سپری نمودن دوره‌های Four Corners، قصد شرکت در آزمون خاصی را ندارند اما مصمم هستند دانش زبانی خود، به‌ویژه مکالمه را ارتقا بخشند. تسلط کامل به زبان انگلیسی و داشتن مکالمه‌ای کاملاً صحیح و بدون هرگونه مکث، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متد آموزش مکالمه پیشرفته بزرگسالان بر پایه کتاب‌های Passages، نوشته شده توسط جکسی ریچاردز، می‌باشد. (سوابق Jack C. Richards) پس از سپری کردن هر ۲ سطح از کتاب‌های Passages، شما قادر خواهید بود مکالمه ای کاملاً سلیس و بدون ایراد داشته باشید.
درخواست مشاوره رایگانرزرو تعیین سطح
conversation-alc (1)

conversation-alc (1)

کلاس های بحث آزاد

کلاس های بحث آزاد با هدف ارتقای سطح مکالمه ودانش کلمات کاربردی ، در موسسه زبان ALC برگزار می گردد.
کلاسهای بحث آزاد در آموزشگاه بدون کتاب و با توجه به موضوعات مورد علاقه زبان آموزان برگزار میشود که به شکل مباحثه و Game show میباشد.
بنابراین اگر مایلید که بر ترس از صحبت کردن خود غلبه کنید این دوره می تواند فرصت بزرگی برای این امر می باشد.
کلاس های بحث آزاد آموزشگاه در حال حاضر در روزهای دوشنبه و پنجشنبه پذیرای تمام علاقه مندان می باشد.
برنامه کلاس های بحث آزادثبت نام آنلاین

با ما تماس بگیرید


آشنایی بیشتر با آزمون های بین المللی

آزمون ایلتس (IELTS) مخفف International English Language Testing Systemبه معنای نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان آزمونی استاندارد ، بین المللی و با فرمت بریتانیایی در سراسر دنیا با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می گردد.این آزمون که از اعتباری بین المللی برخوردار می باشد معیاری است برای سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاص متقاضی ادامه تحصیل ، کار و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان.

آزمون زبان آزمون IELTS