انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری
انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری
آموزشگاه زبان ALC دوره هایی برای عزیزانی که حیطه کاریشان نیازمند به ارتباط با مشتریان انگلیسی زبان خود است طراحی و به عمل آورده است.
این دوره برای چه کسانی مفید و موثر است ؟
- افرادی که ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری دارند (هتل ها و …)
- افرادی که در دپارتمان های فروش مشغول به کارند
- افرادی که زمینه کاریشان بین المللی است (سفارت ها ..)
- افرادی که در کارهایی چون صادرات و واردات مشغول به کارند.
ارتباط و پذیرایی از مهمانان خارجی
نیازمند داشتن مهارت های زبانی و آشنایی با لغات و اصطلاحات پر کاربرد است, این دوره
انگلیسی برای ارتباط و پذیرایی از مهمانان خارجی
نه تنها در برگیرنده آموزش لغات و اصطلاحات پر کاربرد است
بلکه زبان آموزان عزیز را به طور کامل با نحوه استفاده و تکنیک های مرتبط به زبان انگلیسی در محیط تجاری آشنا می کند.
ویژگی های دوره انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری
- اصول اولیه خدمات مشتریان
- آمادگی برای ارتباط حضوری
- آموزش اصطلاحات کاربردی در این حیطه
- آموزش تکنیک های ضروری را برای مکالمه و برقراری ارتباطات کاری
موضوعات آموزش در دوره های انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری در آموزشگاه زبان ALC
در این دوره با توجه به نیاز اصلی افراد شاغل در این حیطه به مهارت مکالمه (گفتاری , Speaking) نگاه ویژه ای خواهد شد
تا زبان آموزان عزیز بتوانند به راحتی و بدون استرس و نگرانی در امور روزمره انگلیسی خود موفق باشند
نحوه برگزاری دوره انگلیسی برای ارتباطات و پذیرایی از مهمانان کاری
- تعداد جلسات : ۱۸
- نوع کلاس : خصوصی و نیمه گروهی
- مهارت تدریس شده : Reading, writing, listening, Speaking
- سطح پیش نیاز : intermediate
⇐شماره تماس جهت مشاوره رایگان و نحوه ثبت نام