با ما در تماس باشید: 26701105-021

منو

صفحه اصلی

درباره آموزشگاه زبان ALC

آموزشگاه زبان ALC

آموزشگاه زبان ALC

از سال ۱۳۸۷ با هدایت و سرپرستی سید علیرضا آزرم کارشناس ارشد آموزش و مدرس زبان انگلیسی و با تکیه بردانش و توانایی اعضای گروه و به منظور تحقق اهداف و آرمان های خود در راستای ایجاد فرصت های برابر آموزش زبان های خارجی به عموم مردم اقدام به ارائه خدمات گوناگون و نوینی نموده است.

گستره فعالیت های گروه آموزشی آزرم تنها به برگزاری کلاس های حضوری محدود نمی گردد، بلکه اقدامات گوناگونی نظیر برگزاری همایش های آمادگی و آشنایی به آزمونهای بین اللملی بویژه IELTS، برگزاری کارگاه های تخصصی آواشناسی، برگزاری دوره های تخصصی ریشه شناسی لغات، گرد آوری مجموعه های مکتوب آموزش زبان های انگلیسی و فرانسه، برگزاری دوره های تخصصی بازرگانی و جهانگردی به زبان انگلیسی، آموزش writing به صورت آنلاین از دیگر فعالیت های این گروه می باشد.

آموزشگاه زبان ALC با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی نموده است. شروع همکاری موسسه زبان انگلیسی آتی واک و گروه آموزشی آزرم از سال ۱۳۹۱ می باشد. آموزشگاه آتی واک با بهره گیری از سیستم مورد تایید گروه آموزشی آزرم، به منظور آموزش زبان های خارجی به بزرگسالان به فعالیت می پردازد. برگزاری دوره های تخصصی مکالمه ، آموزش مکالمه با فیلم، بحث آزاد، مکالمه جهانگردی از جمله دوره هایی است که با استفاده از به روزترین منابع آموزشی و توسط کارآمد ترین اساتید آموزش زبان در این مرکز برگزار می گردد.

آشنایی بیشتر با آزمون های بین المللی

آزمون ایلتس (IELTS) مخفف International English Language Testing Systemبه معنای نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی به عنوان آزمونی استاندارد ، بین المللی و با فرمت بریتانیایی در سراسر دنیا با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می گردد.این آزمون که از اعتباری بین المللی برخوردار می باشد معیاری است برای سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاص متقاضی ادامه تحصیل ، کار و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان.

آزمون زبان آزمون IELTS